måndag 9 juli 2012

Musik värd uppmärksamhet



Det blir lite glesare med inläggen så här i sommartider, men här kommer ett gäng låtar för den som känner för att lyssna...






Wolf Rider kommer sist för den som vill scrolla. Vi dra igång direkt med Deer Tick och låten These Old Shoes...








Angus Stone kan inte vara helt fel, speciellt i låten Wooden Chair.









Vad sägs om Alt-J (vilken röst) och låten Tessellate!









Här är en låt som fastnat med Céline Mastrorelli den heter Robe de cocktail och gick direkt in på min sommarblandning 2012.









Milo Greene kommer i dagarna ut med ett album och med tanke på den här låten Silent Way så lovar det gott...









Tyler Lyle är ännu ett gäng som jag just hittat trots att deras The Golden Age and The Silver Girl funnits ute ett bra tag.









MS MR år ett väldigt bra namn och låten Hurricane gjorde mig inte besviken...









Näst sista låten blir med Shadows on Stars och heter Here.










Det bästa sparade jag till sist. Wolf Rider och deras singel For You (Travelin' Bags). Jag är väldigt svag för melodier som innehåller visslingar.








Vi hörs i musikvimlet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar